luni, 26 mai 2008

Kitsch sau Trendy?


Generatia Mall sub bisturiu....


Noua Generatie Barbie? Nu ca vad vreo diferenta...

Adica WTF?
Nu stiu altii cum sunt, dar mie mi se face rau cand dau fata in fata cu Generatia Mall.

WTF! Hainutele alea in “trend”….tenesi cu zorzoane cat mai colorate, pantalonasi cu fermoare si buzunarele, bluzite sau tricouase asortate cu tenesii (adica plina de aplicatii colorate si stralucitoare) si pentru fete posetele cu 10 mi de cureluse, sau sepculite ce aduc mai degraba cu un cuib de GAITA…La naiba! Era sa uit de bling-bling-uri (aici am spus deja totul cand le-am amintit), telefoane mobile(de la varsta la care nu stii inca tabla inmultirii)ca iti suni prietenii sa va intalniti in MALL si sa ai inca un mijloc sa deranjezi orele.

Si nesfarsitele “promenade” prin MALL…ca doar te vede careva si iti lasa un comment pe Hi5.

Snobism inoculat de la nastere? Sau pur si simplu imbeclitate?
Marele Caragiale a murit, dar se pare ca Goe inca da tarcoale…
Haine oribile…bunica se cruceste cand ii vede si se intreba de ce se imbraca saracii cu carpe.
Si parintii mai snobi(a se citi imbecili cu bani) care platesc sume enorme pentru un tricou, sume care ar fi suficiente pentru doua randuri de haine unui om mai simplu. Eu, vorba celor de la Parazitii, “ma inchin la suta de mii cu doua maini” si poate am o alta viziune asupra banului.
Haine ce par o combinatie de deseuri radioactive, voma, si mult sclipici sunt promovate cu OPULENTA (nu, nu e cuvant obscen, mai cititi si voi niste almanhe) agresiva si jignitoare de: starurile autohtone(CHESTIILE ACELEA CARE SE FAC CA CANTA sau CARE JOACA IN TELENOVELE). DACA LE SPUNEAM STARLETE SE SIMTEA JIGNITE. Nu arat cu degetul(ca mi-a spus mama ca nu e frumos) dar merita aruncato o privire spre Alexandra Ungureanu, Simplu, defuncetele Andre, defunctii AnimalY si lista poate continua.
Dar totusi…WTF !?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu