duminică, 15 iunie 2008

Vorba de Duminica

Iata ca se apropie de final inca o saptamana...

O saptamana in care v-am neglijat...ca e sesiune...

E cald, prea cald pentru gustul meu. Pana si vantul s-a topit, norii s-au evaporat... Betoanele dogoresc crunt...

Toata saptamana au fost nori pe cer, nori amenintatori, nori ce purtau furtuna in miezul fiintei lor. A plouat in Suceava, in Bucuresti, in Gura Humorului....

Doar in nenorocitul asta de Iasi nu a vrut sa ploua. Chibutii or sa spuna ca a plouat...eu le spun ca cele 5 minute de taraiala nu se pun...

Vreau sa ploua, sa ploua...apa sa patrunda in adancul fiintelor noastre...sa curete rautatea, prostia, ignoranta, nefericirea...

Vreau sa ploaua !

Caldura mare...Vorba lu' Caragiale...Caldura mare monser...

Sa fac o recapitulare a acestei minunate saptamani...

Minunata pe naiba...pana miercuri a fost joaca de-a invatatul (toti ati avut sesiuni) si a fost meciul nationalei, cel cu frantujii aia broscari si poponari...aia de impune trend-urile in haine, masini, arta, dar de fapt e poponari cu o cultura de KKT. Miercuri examen, bineinteles picat...prin interventia unor numerosi factori, am avut ghinion (am fost pregatit sa stiti, dar profa..., sa o ia naiba...).

Pana joi la amiaza draci ca am fost picat...Si joi seara (daca nu stiti deja) meciul cu Italia. Cand ne-am batut cu echipa campioana mondiala de la egal la egal...si bineinteles ca a fost egal...S-au facut destule comentarii pe marginea acestui meci, pe care l-am fi putut castiga.

Tot joi seara, Olanda (da exact aceiasi pe care i-am batut din offside) au spulberat cocoselul galic...Ar fi hilar sa ne calificam cu 2 puncte, daca broscarii si macaronarii fac 0-0.

Vineri m-am apucat de invatat la Electrotehnica...am fentat examenul de sambata...l-am amanat pt 30...si azi...azi am invat iar...ca m-a mancat in zona dorsala si m-am culcat la ora 8 asera si la ora 3 asta-dimineata defilam prin camera...la 4 ma apucam de invatat si la ora 8 jumate' mai bagam un oui de somn...pana la 11 juma' cand (da ati ghicit) m-am apucat iar de citit. Am fost la vot...si acum astept sa se faca seara si implicit racoare.

Zvon de bere...

Va salut din mers...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu