luni, 6 octombrie 2008

I have the body of a GOD


Sub acest titlu imi incep colectia de articole toamna-iarna.
Toti cei care ma cunosc personal stiu ca sunt mare... si la stat si la sfat.
Dat fiind ca incep sa posed gravitatie proprie am avut multe "reclamatii". Ce sa zici lumii? Dei du nat andarstand.

Idee generala a acestui articol este:"Leave me alone!"
Poza alaturata m-a amuzat imens, dar m-a si linistit intr-un fel.Uai, nu-i gini sa fii imiens, dar iata cel mai graitor exemplu de grasun: BUDDHA.

Si sub titlul "I have the body of a God"(Buddha's a God unless you didnt't now) declar deschisa sesiunea de bagat picioarele in opinia celor care imi critica dimensiunile.

Gagiul de alaturi acum vreo 2500 de ani a creat un nou mod de viata, mai tarziu religie, care lupta impotriva brahma-nismului din India acelei vremi (impartirea societatii pe caste) si sustinea iubirea, pacea si alte chestii simpatice.

Se presupune ca mare parte din ideologia crestina provine din buddhism. Dar asta e o alta discutie ce nu se cuvine a fi purtata aici.

In fine ideea ca dolofanul asta a fost mare smecher la vremea lui, om bun, intelept, daca vreti sa aflati mai multe cititi niste carti(care stie sa citeasca). Omul asta a atins starea de Nirvana (luati si cititi ca nu dau meditatii gratis).

Am citit undeva o fraza superba in simplitatea observatiei pe care o face:

"Buddha e singurul zeu in numele caruia nu s-au purtat razboaie si nu s-a varsat nici un strop de sange"

Uitati in poza de langa cata fericire se vede pe fata lui. Bagati picioarele in ce zice lumea si fiti voi insiva.

Faceti-va un tricou cu mesajul asta si o poza a lui Buddha sa vedeti ce atitudine vor avea cei ce va critica.

Mie nu imi pasa si zic "I have the body of a God". Acum ce ramane e sa ma ridic la macar o zecime din calitatea omului Buddha.

Va salut din mers. Mers spre frigider dupa o gustare.

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu