vineri, 3 octombrie 2008

Punct. Si de la capat

Suna ca un cliseu, dar cam asta e...
Incepu iara facultatea...
Sa incepem cu za bighining ca asa-i frumos...
S-a terminat sesiunea de vara, aia din care am iesit ca Dinamo dupa meciul cu NEC (adicatelea cu coada din posesie intre picioarele proprii), a urmat o vara incinsa (toceala cica, scandal de la mama citire), dupe care a urmat sesiunea de restante...
Am iesit bine si din aia, adica am luat tot.
A inceput cazarea, am venit, m-am crucit intai si dupa aia am trecut la facut curat la locul de munca. Cam atat...
A trecut si prima saptamana de scoala si a venit primul weekend cu o tona de invatat.
Dar pana la invatat e seara asta in care ma chinuie talentul artisticos...
Dar vorba lunga saracia omului...am revenit in forta...
V-am pupat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu