vineri, 1 mai 2009

1 MAI ceva ca toti

Cica azi e 1 Mai....Ziua Internationala a Muncii.

Cred ca v-a fost netezit creierul indeajuns cu sloganuri populiste, asa ca nu va mai terorizez si eu.

Azi am fost victima colaterala: nu mai aveam somn si ce sa fac ce sa fac. Inainte de 8 (era trecut de 7 si jumate) am plecat spre Copou, am ajuns cam pe la 9 fara vreo ceva. Si stand eu pe o banca sa imi trag sufletul dupa marsul pana acolo incep sa aud zgomote stranii, se cam facuse 10 si traficul s-a intetit asa ca o nisa de liniste era mai greu de gasit.

Din zona izolata fonic de 'tehnologia' poluata am perceput asupra nervului auditiv sunetele ciudate anuntate mai sus. In Gradina Botanica era 'manifetatie de 1 Mai' si bineinteles ca trebuia sa se auda pana in Pascani ca ei au fanfara. Zgomotul a fost insotit imediat de miasme de mici. Micul nostru traditional de acum.

Dar spiritul meu anti-Dorel se revolta, eu plecand la plimbare sa imi limpezesc mintea, asa ca ma relochez...din nou. Si cand imi era lumea mai draga incepe a sufla un vanticel rece si crunt, de ziceai ca-i Doamna cu Oasa (era Coasa dar au pus acuma o taxa noua...).

Fiind vreo 11 aproape de jumatate m-am decis sa ridic ancora. Si cand sa ies din parc a inceput o ploita de nota 10: 'Asa va trebuie cu fanfara voastra sa va suflati in pumni de acum si sa va stea micii in gat'. Ca pana la urma sunt roman: sa moara si capra vecinului. N-am putut eu sa ma bucur de cateva clipe de liniste asa va trebuie cu manifestatia voastra cu tot.

"Fie-va parada usoara!"

Si i-am lasat pe toti sa isi manance micii imbibati cu apa.

Ajuns ud ca un soarec am meditat asupra faptului ca intr-o tara civilizata nu trebuie sa mergi o ora pe jos (un sfert de ceas cu tramvaiul) pana la un parc. Cica Central Park-ul are si HARTA ca sa nu te ratacesti.

La noi.....dar nu mai zic nimic pentru ca toata lumea stie ce imitatii de parcuri avem.

Si da, eu sunt ala Mai ceva ca toti...pentru aia care e varstinici si nu se prinde.
Va salut din mers...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu