duminică, 16 ianuarie 2011

Despre vina...

Eu unul am inceput sa ma satur sa caut vinovati.

"Sa faci ceva, orice, e greu. E mult mai usor sa iti invinovatesti tatal, mama, mediul de viata, guvernul, sistemul (invatamant, medical....), lipsa banilor...Si chiar daca gasesti un loc unde sa arunci vina, problemele nu dispar." 

Citatul este adaptat dupa discursul lui Pierre Dulaine, interpretant de Antonio Banderas in filmul "Take the lead". Si sa nu imi sariti la gat ca folosesc citate, pentru ca am aici raspunsul. Si ghici ce! E tot un citat:
"When I quote others I do so in order to express my own ideas more clearly. - Michel de Montaigne("Cand ii citez pe altii, o fac pentru a imi exprima ideile mai limpede").

Eu m-am saturat sa caut vinovati! Cred ca e timpul sa imi asum vina si sa fac mai multe pentru mine si pentru ceilalti! Voi ce spuneti?

Va salut din mers!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu