joi, 27 ianuarie 2011

Puterea zambetului!

Dupa cum stiti trec printr-o perioada mai interesanta...adica incerc sa imi schimb felul de a fi.
Si ce alta metoda era decat de a deveni mai optimist, mai vesel, mai prietenos, mai amabil, mai sincer.

Intre timp am desoperit ceva extraordinar. Am decis sa o numesc "Puterea Zambetului". Pentru ca am realizat ca si in momentele cele mai grele un zambet parca imi mai usureaza povara gandurilor si tristetea.
Si cand vezi un strain zambind e ca si cum ai vedea o raza de soare in cea mai ingrozitoare furtuna si atunci stii ca va fi bine si se va insenina curand.

M-as hazarda sa spun ca zambetul este curcubeul de pe fetele oamenilor.

Zambetul este esenta sperantei.

O sa fie bine! Zambiti si lumea va parea un loc mai bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu