marți, 22 februarie 2011

Cat valoreaza viata unui om?

De vreo cateva saptamani se vorbeste de retragerea geniului din spatele succesului numit "Apple". Dupa un concediu de un an, luat pe fondul unor probleme medicale, Steve Jobs revenise in forta. Dar se pare ca problemele de sanatate au revenit.

Si fortat de imprejurari, Steve Jobs isi anunta retragerea. In acelasi moment izbucnesc si zvonurile conform carora acesta este pe moarte.

De la un "prieten" din Germania am aflat un fapt socant: in aceeasi zi cu anuntarea retragerii si zvonurile despre iminentul deces la bursa din Frankfurt valoarea actiunilor Apple a scazut cu 20 de miliarde de euro.

Si acum stau si ma gandesc si va provoc si pe voi sa faceti la fel: cat valoreaza viata unui om? E cotata la bursa, cum este cazul lui Steve Jobs?

In loc de concluzie, va las cu cateva versuri persane la care sa cugetati:

"Am venit pe lume, mai bogată-i ea?
Voi pleca de-a pururi, pierderea-o fi grea?
Vai, cine-mi va spune, pentru ce din pulberi
M-am iscat şi-n pulberi mă voi spulbera"


Va salut din mers! Think about it!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu