luni, 28 februarie 2011

Martisor

Iata dragilor ca a venit si ziua de 1 Martie!
Si ca de obicei nebunia cu martisoarele!

Eu cum sunt din nordul Moldovei, adica Bucovina, m-am obisnuit ca de 1 Martie baietii sa primeasca martisoare si pieptul sa le fie mai decorat ca unul maresal, iar de 8 Martie noi ofeream fetelor flori si cadouri.

Dar vad ca niste "intelectuali" ca sa citez pe celebrul F.O.C.A. au schimbat treaba si te innebunesc la TV ca si de 1 Martie tot doamnele sunt bagate in seama! Asta e mai mult in zona de sud a tarii, dar din nefericire se extinde si inspre noi.

Revin la vechea mea dilema cu sexistele care vor drepturi egale: de Valentine's Gay voi primiti, de Dragobete voi, de 1 Martie voi, de 8 Martie voi....Si noi? Doar scuipam bani si cadouri? Intreb si eu!

Concluzia e urmatoarea: Astept Martisoare!

V-am pupat din mers!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu