duminică, 12 iunie 2011

Campanie Anti-Caini Vagabonzi

Am citit ceva aici si  aici.

Si mi-am amintit de o problema mai veche de a mea. Cea a numarului imens de caini. Care umbla in haite prietenoase.

Si mi-am amintit de toti iubitorii de caini vagabonzi, care ii hranesc, ca doar in haita trebuie sa fii puternic daca Doamne Fereste sunt atacat de copii de 3 ani. Si de toti lobotomatii care urla parca le-ai fura copiii din carut cand se da o lege de strangere a cainilor.

Ok, sunt animale, sunt simpatice. Dar cand atentezi la integritatea pielii mele....e o problema!

Cum vad eu solutia problemei? Nu cu sterilizare (scumpa si ineficienta) ca oricate sterilizari se fac tot sunt pline strazile (nu stiu prin ce miracol).
Sistemul japonez:
1.Ii aduni pe toti.
2.Ii bagi intr-un adapost/showroom.
3.Daca vine bunicuta senila sa adopte ii faci la catelul ales vaccin si ii pui un cip (care e ieftin tare) si cercel colorat in ureche.
4.Daca il gasesti iar pe strazi aplici o amenda faina tare.
5.Daca in timpul acordat (1,2 sau 3 luni depinde de buget) nu este adoptat...ne pare rau, dar il eutanisiem.

E o solutie "umana" (nu sunt de acord cu uciderea, dar nu ii putem lasa pe strazi si nici tine la infinit in adaposturi) care ar trebui sa calmeze si pe cei inversunati impotriva patrupedelor fara stapan si pe lobotomatii iubitori pana la infinit de caini!

Va salut din mers!

Un comentariu:

  1. Sunt total de acord.
    De 2 ani de zile dimineata cand au ei chef te latra , ziua sunt lesinati, blanzi , dar daca pleci la 6 dimineata la munca esti atacat fara sa faci absolut nimic .
    "Cainii simt frica ! " RAHAT-sunt prosti !
    De ce trec eu fara frica si cateodata ataca aiurea, si pe mine si lumea ?

    A atacat zilele astea o fetita de 10 ani care pur si simplu mergea cu ghiozdanelul in spate; de ce ?

    RăspundețiȘtergere