marți, 28 iunie 2011

Schimbare!

Cateodata se intampla in vietile noastre ceva. Ce minunat, ceva epocal chiar.

Poate parea banal ce va spun, dar eu am avut un astfel de moment...
In fapt aceasta schimbare de atitudine o anunt de dinainte de ziua mea. A trebuit mai fac cateva greseli, sa mai am cateva revelatii.

Dar ce am inceput atunci incepe sa capete forma acum.
Poate ca nu am avut prea multa incredere in fortele proprii, poate ca nu am vazut prea multe lucruri extraordinare in mine, poate ca eram deprimat, poate ca eram trist, poate ca eram pacatos, poate ca....

Si se intampla...acel Ceva!

Acel Ceva pentru mine a fost o persoana! Ca orice prietenie minunata a inceput pe caile Internetului.
Cei ce ma cunosc stiu ca sunt introvertit, timid, un pic ciudatel, cu putini prieteni s.a.m.d.
Printr-un miracol ne-am cunoscut. Nu au sens detaliile, sunt prea personale. Ei bine, ca orice prietenie adevarata a implicat si iesire in oras impreuna.

Sa ii spunem acelei persoane I. pentru ca nu mi-a dat acordul ii trec numele pe blog. Aceasta persoana s-a dovedit a fi minunata. A vazut in mine mai mult decat am vazut eu. Mi-a dat curaj, incredere sa deschid ochii si sa vad clar! Am reusit sa intrezaresc potentialul de care ma acuza.

Asa ca am decis...o sa imi scriu pe o hartie idealuri, scopuri, planuri, vise.
Am decis sa fiu mai individualist, sa nu mai pun la suflet toate rautatile lumii, toate problemele...sa nu ma mai complac...sa nu mai stau pe loc.

Imi voi continua regimul de slabit ce m-a dus la pierderea a aproape 30 de kilograme.
Voi continua sa merg pe jos de cate ori e posibil.
Imi voi canaliza energia spre ce e important.
Voi avea grija de mine, voi merge la medici, imi voi schimba look-ul.....

Concluzia?
Pana in toamna!

Voi arata mai bine!
Voi fi mai sanatos!
Voi fi mai frumos!
Voi fi mai inteligent!
Voi fi mai ambitios!
Voi fi mai curajos!
Voi fi mai bun!

Voi fi un nou EU! Voi fi Awesome!

Get ready for your worlds to be rocked by me!

I. tin sa iti multumesc din inima. Fara tine nu stiu daca as fi avut curaj sa fac tot ce am facut. Mi-ai dat acel impuls de care se pare ca aveam nevoie. Multumesc.

Va salut din mers.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu