luni, 16 ianuarie 2012

Protest sau Vandalism?

Cei ce imi citesc blogul s-ar astepta ca la nivelul de revolta ce razbate din aceste randuri sa fiu unul din primii ce ies in strada sa protesteze.

Am multe suparari:

1. sistemul de invatamant

2. locuri de munca- nu vreau ca singurele posibilitati ale tinerilor absolventi de facultate sa fiu unul din cele 12 supermarket-uri si cele 2 mall-uri din oras...mai nou am auzit ca unei fete i s-a cerut in mall licenta luata cu peste 8,50, pentru postul de vanzatoare!!!

3. sistemul medical- nu mai vreau ca cei mai buni medici sa plece in afara, vreau in tara spitale curate, dotate decent si cu personal profesionist...sa nu te plimbi 3 luni cu analize si sa mori fara diagnostic

4. ca tanar scriitor nu am sanse acordate

5. vreau manifestari culturale in oras: cinema, teatru, opera, concerte

6. vreau parcuri

7. nu mai vreau mizerie

8. nu mai vreau zgomot

9. nu mai vreau aglomeratie

10. nu mai vreau manele de la vecini

11. nu mai vreau taranism si marlanie

12. vreau sa fiu RESPECTAT

13. vreau sa am si sa imi determin singur VIITORUL

Lista ar putea continua!
As putea si ar trebui sa fiu in primul rand de protestari!
Dar nu sunt. De ce?
Pentru ca a inceput ca un protest, o manifestatie pasnica a dat frau liber huliganilor si vandalilor.

Protestul meu este aici!
Vizibil pentru toata lumea!

Instig la CURAJUL DE A SPUNE CE GANDESTI SI CE TE DOARE, dar NU LA VIOLENTA!

Un comentariu:

  1. 1. nu ma prea intereseaza
    2. de acord
    3. perfect de acord, mai ales astia in devenire ca mi-s prieteni si daca pleaca ...
    4. ca tanar orice
    5. "LIKE!!"
    6. 7. 8. 9. da
    10. gusturile nu se discuta
    11. astea se discuta dar nu ai cu cine
    12. unii te respecta, pune accentul pe asta
    13. filozofie inutila

    hai pa!

    RăspundețiȘtergere