marți, 28 august 2012

Programare sa mori!

Traim intr-o tara a absurdului si a ridicolului!

Stim cu totii asta, dar in fiecare zi ni se aduc argumente si exemple ca inca ai puterea sa ne frapeze. Mai mare imi e mirarea ca oamenii reusesc sa isi pastreze mintile intacte sau e doar o iluzie si supravietuim cu o doza rezonabila de nebunie? (Eu ies din discutie, insasi farmecul meu sta in nebunia-mi!)

Pentru multi titlul va parea extrem de ciudat. "De ce ai scrie asa ceva?"

Povestea e scurta, simpla si ar fi comica daca nu ar fi asa tragica.

Din timp in timp, nu la intervale regulate, ma apuca dorul de sanatate. Deh! Imbatranesc si scartaie, ba ici, ba colo. Ma apuca cate un avant sa vad toti doctorii si sa imi zica ca sunt (relativ) bine. Asa ca am primit spre conducere un batalion de analize, mai compensate, mai necompensate (e de inteles ca nu imi compenseaza alea "fitoase").

Dar am primit niste analize de astea ordinare (adica de baza). Ma duc la vreo 4-5 laboratoare de analize pregatit sa imi dau sangele. "Ne pare rau, nu avem fonduri". Intr-un fel de asteptat, eram pe data de 26-27. Eu, plin de optimism: "Nu-i problema, nu ma grabesc! Vin pe 1?". "Ne pare rau! Avem programari facute pana la sfarsitul lui octombrie." Acelasi dialog peste tot.

Unde se duc fondurile? Pentru ca din salarii se iau bani (o gramada), de la buget se dau bani. Exista anumite gauri negre in sistem, pe care cei direct implicati le cunosc cu siguranta, dar totusi niciodata nu sunt bani de retete, nu sunt bani de analize?

Daca nu ai bani sa platesti analizele? Daca trebuie neaparat sa le faci sa iti diagnostichezi ceva? Spui bolii sa stea in loc 2-3 luni pana ai programate analizele?

O sa se ajunga intr-o asa situatie absurda sa nu fie fonduri sa vina sa te ia legistul?
O sa trebuiasca sa ne facem programare sa murim?
Nu m-ar mira...

Absurdia, tara mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu