vineri, 21 decembrie 2012

Apocaliptice...ganduri de schimbare


Cica azi ar fi sfarsitul lumii. Iar...

Au fost atat de multe "Apocalipse" anuntate, ca le-am pierdut numarul...doar in 2011 au fost vreo 3. Apocalipsa tinde sa devina ceva "cotidian".

Dar nu e o dezbatere pe tema "Vine sau nu vine?", ci dupa cum zice titlul toata discutia asta mi-a dat o tema de gandire.

Daca ar fi sa fie si sa vina Sfarsitul Lumii, nu spun ca vine, nu cred in asa ceva, dar daca prin absurd am sti ca vine am o serie de intrebari:

Ce regrete ai avea?
Ce ai vrea sa nu fi facut?
Ce ai vrea sa fi facut?
Ce ai vrea sa nu fi spus?
Ce ai vrea sa fi spus?
Unde ai fi vrut sa mergi?
Pe cine ai fi vrut sa inviti in oras?
Pe cine ai fi vrut sa calci pe fata?
Cu cine ai fi vrut sa te impaci?
Pe cine ai vrea sa fi sarutat?

Ia sa va vad...
Ne schimbam vietile? Profitam la maxim de fiecare clipa?

Eu unul sunt sincer si direct....De ce? Nu vreau sa am regrete. Si daca ar fi sa mor in seara asta sau maine sa nu regret nimic.

Voi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu