duminică, 23 decembrie 2012

Colectez zambete!

Cei ce ma cunosc personal stiu ca...imi lipsesc ceva rotite la mansarda. Dar nu asta e tema postarii, caci motivele pentru care fac pe nebunul nu fac subiectul unei discutii pe blog (poate inca nu).

"Nu sunt perfect! Sunt original!"

Una din ideile mele originale si excentrice e "Colectia de zambete".

E iarna, oamenii sunt infofoliti, pasesc cu greu pe trotuare, se uita in jos.


Parca sunt si mai tristi...
Asa ca afisez tot timpul un zambet larg, privesc drept inainte si incerc sa radiez caldura sufleteasca!

In saptamanile astea dinaintea sarbatorilor mi-am asumat misiunea de a aduce oamenilor un zambet. Dar pentru a fi sigur ca o sa reusesc imi pun "masca" de nebun in autobuzul supraplin arunc glume care fac cate jumatate de autobuz sa rada, sau sunt excentric si port caciula de Mos...

De exemplu eram in autobuz si niste fete au vrut sa coboare, dar aglomeratia le-a impiedicat sa ajunga la usa la timp si autobuzul a plecat. Cu voce deznadajduita au spus "Dar noi voiam sa coboram". Si mi-a scapat putin mai tare decat era necesar "Aveti ambitie!"...Rezultatul: jumatate de autobuz a inceput sa rada si fetele au coborat la urmatoarea statie, dar fara a mai fi atat de triste.

Sau cand copilutii isi trageau mamele de mana si aratau timid spre mine si caciula de Mos Craciun!

Simplul gest de a zambi elibereaza endorfine in corp, care te fac sa te simti bine (aceleasi efecte le au si ciocolata sau sexul).

Nimic nu e mai frumos ca un zambet! Vreau sa vad lumea zambind!
"Zambetul e ca stergatorul de parbriz: nu opreste ploaia, dar iti permite sa iti vezi de drum". Indiferent cat de greu iti e, gaseste-ti in adancul inimii puterea de a zambi si poate vei primi la schimb un alt zambet.
Nimic nu e mai frumos ca un zambet sincer si inocet!

Vreau sa vad lumea zambind, chiar daca ma sacrific facand lumea sa creada ca-s "choo-chooo" (nu ca mi-ar pasa ce crede lumea.



"Zambetele sunt cuvintele folosite de suflet pentru a vorbi fericirea!" Stefan-Daniel C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu