sâmbătă, 8 decembrie 2012

Vânând himere


E o idee, e un gand, e parte a vietii mele...ba nu! e insasi esenta vietii mele!
De fiecare data cand m-am aflat in postura de scriitor am simtit ca prin ceea ce pun pe hartie impartasesc lumii sentimente, idei si ganduri din cele mai profunde. Dar acum cand trebuie sa scriu si sa trec la a scrie direct despre idei nu ma mai pot ascunde in spatele unor metafore sau a unor personaje.

Sa fim sinceri cu noi insine! De ce nu putem fi sinceri? De ce nu ne recunoastem defectele?

Ne lasam macinati de rutina. Facultate, loc de munca...venim acasa ne uitam la tv, bantuim pe net toata noapte. Suntem macinati de rutina si dependenti de tehnologie!

Afisam zambete false, glumim cu oameni pe care nu ii suportam, mintim cu degajare.

Inchidem cu zeci de lacate si ignoram ceea ce simtim si ceea ce gandim.


Ne ascundem in spatele atator masti, jucam atatea roluri incat uitam sa ne traim vietile! Ne lasam macinati de rutina si uitam/ignoram ceea ce iubim cu adevarat.

Sub masca lui "Nu am timp!" nu facem ceea ce vrem sa facem cu adevarat! Uitam ca avem pasiuni: citit, filme, muzica, plimbari, fotografie, scris, pictat....sau orice alta pasiune nu imi trece acum prin minte! Uitam? Ignoram? Sau doar devenim indiferenti?

          Va instig la revolutie si la anarhie! Sa luptam impotriva unor lucruri ce sunt fundamentate in fiinta noastra. La o revolutie personala, o noua forma de anarhie: axata impotriva delasarii, complacerii, indiferentei, napasarii, mediocritatii!


          Vânând himere


Valori, principii si idealuri! 
Sunt unul din cei care nu sunt fericiti cu chestii materiale. Imi asigura anumite necesitati, dar nu e esential pentru viata. Tintesc spre inaltul cerului. Toata utopia descrisa mai sus e suficienta pentru implinirea sufleteasca.

Dar unii dintre noi au visele bantuite de o Himera.

Da, o visez pe EA. Nu stiu cand o voi intalni, dar daca nu am curajul sa o caut nu o voi gasi. E greu sa o descriu pe EA: inteligenta, amuzanta, empatica, pasionata, visatoare, idealista...

E o Himera. E Himera mea!


"Lup
singuratic

trist
si
tacut

planuri,
vise,
idealuri;
marete
toate

inchid
ochii,
sperand
s-adorm

visez!
aceeasi
Himera
ce ca
fumul
dispare
cand
s-o prind"



Dar daca nu visam, daca nu avem idealuri, daca nu credem in noi insine cum am putea sa ne ridicam din pat in fiecare dimineata?
"Should I give up or should I just keep chasing pavements 
Even if it leads nowhere?"

 ...vânând himere...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu