vineri, 8 februarie 2013

24...Dorinte

Anul trecut pe vremea asta Analizam trecutul, creionam viitorul si din nou vine vremea "inventarului".

Dar cat as vrea sa am iar 20 de ani!!!

Ce am facut in ultimul an? A fost un an plin de realizari marete si "succesuri": facultate, Consiliul Facultatii, scoli de vara, proiecte...multe de tot. A fost greu dar si placut. Mi-am facut cativa prieteni de suflet. Mi-am "rafinat" personalitatea. Au fost si aspecte negative, vorba lu' Churchill: "You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometimes in your life."

Vine ziua mea! Mai "grav" e ca peste un an si 8 zile...implinesc un sfert de veac! E enorm! Si de aia am dorinte si obiective marete!

24...Dorinte
  • Sa dau petrecere de ziua mea.
  • Sa reusesc sa imi public cartea.
  • Sa incep sa fac cercetare stiintifica. Pe domeniul bobinelor Tesla sau a matematicilor aplicate, nu ca faimosii "cercetatori britani" :))
  • Sa imi fac organizatia studenteasca ce o visez.
  • Sa reusesc sa imi completez colectia de carti.
  • Sa am tupeul sa ma apuc iar de slabit.
  • Macar unul din tatuajele ce le vreau.
  • Sa calatoresc la pas toata Bucovina.
  • Cateva din tricourile ce imi plac la nebunie.
  • O unealta multifunctionala Victorinox CyberTool 41.
  • Chitara electrica.
  • Motocicleta (Yamaha Dragstar).
  • Gadget-uri Steampunk.
  • Sa reusesc sa ma odihnesc macar o noapte.
  • Sa imi gasesc un job.
  • Un laptop.
  • Un Shelby GT 500 sau un Trabant.


3 comentarii:

  1. Vreau sa citesc si eu cartea ..promit ca-ti dau un review negativ...;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Conteaza ordinea in care sunt scrise dorintele sau e aleatoare? In cazul in care conteaza, imi place pozitionarea dorintei "Sa imi gasesc un job".

    RăspundețiȘtergere
  3. De la un Shelby la Trabant e diferenta cam mare nu crezi? Nu cred ca poti sa iti doresti ambele chestii in aceeasi propozitie/dorinta.

    RăspundețiȘtergere